"מה שמך? חברה? מספר לקוח?…"

יחס אישי, מהיר ומענה מקצועי ויעיל הם הדברים שמשדרגים עסק מ"טוב" ל"מעולה!".

איך עסקים מצליחים עושים זאת? הם מחברים את מערכת הטלפוניה שלהם ל-CRM (מערכת ניהול לקוחות).

חיבור בין המרכזיה בארגון למערכת ה-CRM מאפשר יתרון תחרותי משמעותי ומגביר שביעות רצון לקוחות ואין סיבה שלא תוכלו לעשות זאת גם אתם!

יעילות וחסכון בזמן – 

* דילוג על שאלות מיותרות החוזרות על עצמן (זיהוי, סטטוס פניה ועוד).

* קיצור זמן הטיפול – תהליך הזדהות מהיר ובלי צורך בחיפוש נתוני הלקוח. 

* חיוג מהיר וללא שגיאות – בקליק אחד ישירות ממסך המחשב. 

* שמירה אוטומטית של זמן, משך השיחה והקלטה בתיק לקוח – חוסך זמן הקלדה ומבטיח שמירת נתונים מסודרת.

 

מתן מענה מקצועי יותר ויחס אישי – 

* הנציג מקבל רקע מקדים על הלקוח טרם מענה לשיחה או מייד עם המענה.

* הלקוח מזוהה מיידית – דבר המאפשר מענה אישי כדוגמת "שלום יעל, שמחים שהתקשרת!…" המעניק תחושה של יחס מיוחד ללקוח ומגביר שביעות רצון.

סרטון הדגמה לכיצד זה עובד עם מערכת CRM של סיילספורס:

מערכות התקשורת המתקדמות של ווקסיה מאפשרות לכם ליעל את העסק ולהוביל במתן שרות מקצועי ואישי

 

בואו נדבר על יעול העסק על ידי שדרוג למערכת תקשורת מהדור הבא!

מוזמנים ליצור קשר בטלפון או בוואצאפ 073-7175000

או הירשמו לניוזלטר

 


    captcha