“מה שמך? חברה? מספר לקוח?…”

יחס אישי, מהיר ומענה מקצועי ויעיל הם הדברים שמשדרגים עסק מ”טוב” ל”מעולה!”.

איך עסקים מצליחים עושים זאת? הם מחברים את מערכת הטלפוניה שלהם ל-CRM (מערכת ניהול לקוחות).

חיבור בין המרכזיה בארגון למערכת ה-CRM מאפשר יתרון תחרותי משמעותי ומגביר שביעות רצון לקוחות ואין סיבה שלא תוכלו לעשות זאת גם אתם!

יעילות וחסכון בזמן – 

* דילוג על שאלות מיותרות החוזרות על עצמן (זיהוי, סטטוס פניה ועוד).

* קיצור זמן הטיפול – תהליך הזדהות מהיר ובלי צורך בחיפוש נתוני הלקוח. 

* חיוג מהיר וללא שגיאות – בקליק אחד ישירות ממסך המחשב. 

* שמירה אוטומטית של זמן, משך השיחה והקלטה בתיק לקוח – חוסך זמן הקלדה ומבטיח שמירת נתונים מסודרת.

 

מתן מענה מקצועי יותר ויחס אישי – 

* הנציג מקבל רקע מקדים על הלקוח טרם מענה לשיחה או מייד עם המענה.

* הלקוח מזוהה מיידית – דבר המאפשר מענה אישי כדוגמת “שלום יעל, שמחים שהתקשרת!…” המעניק תחושה של יחס מיוחד ללקוח ומגביר שביעות רצון.

סרטון הדגמה לכיצד זה עובד עם מערכת CRM של סיילספורס:

מערכות התקשורת המתקדמות של ווקסיה מאפשרות לכם ליעל את העסק ולהוביל במתן שרות מקצועי ואישי

 

בואו נדבר על יעול העסק על ידי שדרוג למערכת תקשורת מהדור הבא!

התקשרו עכשיו: 073-7175000

או הירשמו לניוזלטר

 


captcha