מרכזיה וירטואלית

מרכזיה וירטואלית – IP Centrex – מרכזית IP

מרכזיה וירטואלית היא פתרון מסוג IP Centrex, בו המרכזייה היא מרכזיית IP אשר ממוקמת בחוות שרתים בישראל וברחבי העולם וכוללת עדכונים וגיבויים. המרכזייה מאפשרת חיבור לכמה ספקי תקשורת VoIP ומביאה לחיסכון בעלויות. המרכזייה הווירטואלית מאפשרת לכל שלוחה המתארחת במערכת השרתים המתקדמת להיות גם קו עם תכונות מתקדמות ושירותים רבים.

לשלוחה ניתן לחבר טלפוני מנהלים חכמים, טלפוני IP פשוטים, טלפונים אנאלוגיים, טלפוני תוכנה ללפטופ או טלפונים סלולריים. מרכזייה וירטואלית אינה מוגבלת מבחינת יכולת הגידול ומאפשרת תכונות שאינן קיימות במערכות מתחרות, ולכן מבטיחה פתרון לטווח ארוך עם מענה לכל צרכי העסק.

פתרון מרכזייה וירטואלית מבוסס על תוכנת Asterisk ומערכת הפעלה Linux שמבטיחות מערכת פתוחה, גמישה ויעילה. עסקים המיישמים מרכזיה וירטואלית זוכים לתכונות של עסק גדול בתקציב של עסק קטן. הם מקבלים החזר השקעה מהיר באמצעות חסכון בעלויות שוטפות, שיפור הפרודוקטיביות, שיפור השירות ללקוח, סיוע בהגדלת המכירות, בזמינות העובדים ובניהול השוטף.

מרכזיה וירטואלית

מרכזייה וירטואלית – תכונות אפשריות:

  • חיבור טלפוני IP על גבי רשת תקשורת נתונים
  • אפשרות לחיבור טלפוני IP על תשתית אחודה לחסכון בהוצאות תשתית
  • חיבור לציוד קיים – טלפונים אנאלוגיים פשוטים, פקסים, פנל דלת או שער לרכבים
  • מרכזיה וירטואלית מאפשרת עבודה מרחוק באמצעות טלפונים בבית העובדים או שלוחות במחשב הנייד
  • מאפשרת עבודה בדרכים באמצעות שלוחה בטלפון הסלולרי
  • כוללת את כל שירותי המרכזייה המסורתיים כמו החזק, העבר, חנה שיחה, שיחת מפגש, לא להפריע ועוד.

זה עדיין לא הכל…

  • עם מרכזיה וירטואלית ניתן לנתב שיחות – IVR בכמה רמות וכמה שפות וללא הגבלה
  • מעגלי המתנה (תורים) עם אסטרטגיית הפצת שיחה מגוונות לשיפור מענה ללקוח ושביעות רצון העובדים
  • מנגנונים אוטומטיים להעברת שיחות בין שלוחות ולמוקדי הודעות באין מענה, בתפוס או באופן גורף
  • הגדרת זמני פעילות למענה מקצועי ויעיל עבור המתקשרים והפנייה תמידית של השיחה ליעד הרצוי בהתאם לשעות וימי פעילות הארגון
  • תאים קוליים ללא הגבלה מוגדרים לכל שלוחה/מחלקה/סניף, שליחת ההודעות למייל
  • מוסיקה בהמתנה (לבחירת הלקוח קבצי MP3 או העלאת קבצי אודיו של הלקוח)
  • מרכזית IP מחברת בין משרדים לבין סניפים מרוחקים וחיבור מספר אתרי לקוח בארץ ובעולם
  • הוזלת עלויות ע"י חיבור לספקי VoIP בארץ ובעולם
  • חיוג מקוצר

עוד קצת סבלנות …

  • באמצעות מרכזיה וירטואלית בענן ניתן להחליט על הקלטת שיחות גורפת עם גישה לממשק מנהל או ע"פ דרישה ומשלוח למייל
  • קבוצות חיוג ללא הגבלה
  • אפשרות משלוח פקסים באמצעות המייל, או מהמחשב וקבלת פקס למייל
  • חיוג ישיר פנימה (חי"פ) באמצעות מרכזיה וירטואלית
  • הקצאת מספר אחד לכל עובד היכן שנמצא
  • הקצאת מספרים מכ-70 מדינות בעולם לנוכחות גלובלית
  • חדרי ועידה (לשיחות ועידה מרובות משתתפים)
  • Unified Communications
  • מרכזייה וירטואלית מאפשרת האזנה, לחישה והתפרצות לשלוחה
  • אפשרות חיוג מאאוטלוק או מאנשי קשר בגוגל או אפל
  • אפשרות חיבור קלה ופשוטה למערכות CRM מבוססות אינטרנט
  • מערכת ניטור ודיווחי שימוש על פעילות טלפונית
  • אפשרות גישה לניהול שלוחות לפי הרשאות ע"פ מדיניות VOXIA (משתמש, מנהל, ספק)
  • שינויים, עדכונים ותמיכה מהירה בממשק מרוחק מהמרכזייה הווירטואלית

יש לכם שאלות? צריכים פרטים נוספים? אנא צרו קשר בטלפון 073-7175000 או באמצעות הטופס צור קשר