להצעת מחיר מנצחת מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    הכנס את הקוד: captcha

    הכל אודות מרכזייה בענן

    מערכת מרכזיה בענן מבוססת על טכנולוגיית מחשוב ענן, שבה הנתונים מאוחסנים ומועברים דרך האינטרנט, ולא על שרת ייעודי שנמצא פיזית בבית העסק או בחדר התקשורת

     של הארגון. טכנולוגיית ענן קיימת כבר שנים רבות, אך לאחרונה הפכה פופולארית יותר עם אימוצה על ידי ארגונים וצרכנים רבים עבור שימוש במערכות מידע רבות ומגוונות החל משרתי דואר, אתרי אינטרנט, יישומי אינטרנט, מערכות CRM ועוד.

    מרכזיה בענן מאפשרת גישה לשירותי טלפוניה מתקדמים ביותר באמצעות מכשיר טלפון פיזי, אפליקציה על גבי סמארט פון או מחשב המחוברים לאינטרנט, וכל זאת ללא צורך במרכזיה פיזית במשרד. בנוסף, ניתנת ללקוח גישה לצפייה בדוחות, משיכת הקלטות, צפייה בפקסים ולעיתים גם לביצוע פעולות באמצעות דפדפן בלבד.

    מרכזיה בענן של VOXIA מנוהלת על גבי סביבת טלפוניה עצמאית שלנו בחוות שרתים בארץ ובעולם 

    ומאפשרת שרידות ויתירות מקסימליות, אבטחת מידע, איכות שיחה גבוהה ביותר וא

    וסף תכונות ללא תחרות. כמו כן המערכות מתעדכנות באופן שוטף בהתאם לשדרוגים להוספת תכונות, שיפור

     אבטחת המידע והרחבת תשתיות וכמובן שכל הנתונים מגובים ונשמרים במערכות לשליפה של הלקוח בעת הצורך.

    שירות מרכזיה בענן של VOXIA מאפשר יכולות מרכזיה גבוהות ביותר ללא צורך בציוד מסובך ויקר, ללא צריכת חשמל וחשוב יותר, ללא צורך בהקצאת עובדים לנהל את המרכזיה.

    מרכזיה בענן

    להלן חלק מהתכונות האפשריות בשירות מרכזיה בענן של VOXIA:

    • חיבור טלפוני IP על גבי רשת תקשורת נתונים
    • אפשרות לחיבור טלפוני IP על תשתית אחודה לחסכון בהוצאות תשתית
    • חיבור לציודים קיימים – טלפונים אנאלוגיים פשוטים, פקסים, פנל דלת או שער לרכבים
    • מרכזיה בענן מאפשרת עבודה מרחוק באמצעות טלפונים בבית העובדים או שלוחות במחשב הנייד
    • מרכזיה בענן מאפשרת עבודה בדרכים באמצעות שלוחה בטלפון הסלולרי
    • מרכזיה בענן כוללת את כל שירותי המרכזייה המסורתיים כמו החזק, העבר, חנה שיחה, שיחת מפגש, לא להפריע ועוד
    • מרכזיה בענן מאפשרת ניתוב שיחות – IVR בכמה רמות וכמה שפות וללא הגבלה
    • מעגלי המתנה (תורים) עם אסטרטגיית הפצת שיחה מגוונות לשיפור מענה ללקוח ושביעות רצון העובדים
    • מנגנונים אוטומטיים להעברת שיחות בין שלוחות ולמוקדי הודעות באין מענה, בתפוס או באופן גורף
    • הגדרת זמני פעילות למענה מקצועי ויעיל עבור המתקשרים והפנייה תמידית של השיחה ליעד הרצוי בהתאם לשעות וימי פעילות הארגון
    • תאים קוליים ללא הגבלה מוגדרים לכל שלוחה/מחלקה/סניף, שליחת ההודעות למייל
    • מוסיקה בהמתנה – לבחירת הלקוח קבצי MP3 או העלאת קבצי אודיו
    • מרכזיה בענן  מחברת בין משרדים לבין סניפים מרוחקים וחיבור מספר אתרי לקוח בארץ ובעולם
    • הוזלת עלויות ע"י חיבור לספקי VoIP בארץ ובעולם
    • חיוג מקוצר
    • הקלטת שיחה גורפת עם גישה לממשק מנהל או ע"פ דרישה ומשלוח למייל
    • קבוצות חיוג ללא הגבלה
    • אפשרות משלוח פקסים באמצעות המייל, או מהמחשב וקבלת פקס למייל
    • חיוג ישיר פנימה (חי"פ) באמצעות מרכזיה וירטואלית
    • הקצאת מספר אחד לכל עובד היכן שנמצא
    • הקצאת מספרים מכ-70 מדינות בעולם לנוכחות גלובלית
    • חדרי ועידה (לשיחות ועידה מרובות משתתפים)
    • Unified Communications
    • מרכזייה וירטואלית מאפשרת האזנה, לחישה והתפרצות לשלוחה
    • אפשרות חיוג מאאוטלוק או מאנשי קשר בגוגל או אפל
    • אפשרות חיבור קלה ופשוטה למערכות CRM מבוססות אינטרנט
    • מערכת ניטור ודיווחי שימוש על פעילות טלפונית
    • אפשרות גישה לניהול שלוחות לפי הרשאות ע"פ מדיניות VOXIA (משתמש, מנהל, ספק)
    • שינויים, עדכונים ותמיכה מהירה בממשק מרוחק מהמרכזייה הווירטואלית

    לקבלת הצעת מחיר מפתיעה – השאירו פרטים