הקלטת שיחות

הקלטת שיחות במרכזיה

הקלטת שיחות

 

מערכות VOXIA מאפשרות הקלטת שיחות המרכזיה באופן גורף אן על פי דרישה במהלך השיחה. ההקלטות נשמרות לפרק זמן מוגדר מראש בשרתי החברה או שניתן לשמור אותן לזמן בלתי מוגבל בשרתי אחסון חיצוניים כגון גוגל או אמזון.

הקלטת שיחות מאפשרת למנהלי, עובדי ובעלי החברה לתעד שיחות טלפון כדי ללמוד על ביצועים ולשפרם, כדי למנוע מחלוקות בתוך החברה או מחוצה לה, וכדי לשמוע שוב שיחות טלפון על מנת להבין את הצד השני בצורה טובה יותר (למשל בעת משא ומתן עם סינים…)

הקלטת שיחות משלוחה ספציפית

  • הקלטה אוטומטית או ידנית של כל שיחות הטלפון המבוצעות על השלוחה
  • הקלטה במצב מוסתר ללא חיווי כלשהו על מסך המחשב
  • איתור שיחות מוקלטות על פי תאריך, שעה ומאפיינים נוספים
  • ניהול ארכיון הקלטות
  • משלוח שיחה מוקלטת בדואר אלקטרוני
  • הקלטות בפורמט MP3
  • מתאים לכל מכשירי הטלפון והמרכזיות האנאלוגיים והדיגיטליים
  • התוכנה מבצעת רשומות לגבי כל שיחה מוקלטת
  • ניהול מאגר רשומות משותף למספר עמדות
  • ניתן להתקין במספר שפות וכן בעברית

הקלטת שיחות כחלק ממרכזיה וירטואלית של  VOXIA

  • הפעלת ההקלטה באמצעות לחיצה על לחצן בטלפון חכם או הקשת צירוף ספרות
  • לבחירת הלקוח אם ליידע הצד המוקלט שהשיחה מוקלטת או לא ליידע
  • המערכת מקליטה את ההודעה בפורמט MP3
  • המערכת שולחת את קובץ ההקלטה לאימייל של השלוחה שם ניתן לנהלו כארכיב
  • ניתן למצוא את ההקלטה ולהורידה בדוחות השימוש שניתנים כחלק מהמרכזיה
  • למוקדי שירות המחויבים רגולטורית ניתן להקליט את כל השיחות במרכזיה ולשמור אותם בארכיון נפרד בתוספת תשלום

יש לכם שאלות? צריכים פרטים נוספים? אנא צרו קשר בטלפון 073-7175000 או באמצעות הטופס צור קשר