וואצאפ לעסקים

השימוש באפליקציית וואצאפ הגיע למיליארדי משתמשים בכל העולם ומיליונים בלבד בארץ (אנו לא מכירים אנשים שאין להם וואצאפ…). 

משתמשים דורשים לתקשר עם החברות האהובות עליהם גם בוואצאפ, לכן גם אצלכם בעסק השימוש בו הוא כבר הכרחי ויכול לשמש לשירות לקוחות, מכירות, גיוס עובדים, פניות ותלונות, ועוד.

מכורח זה צצו להם פתרונות לעסקים בכל גודל. 

כחברה המספקת תקשורת חכמה לעסקים, פעילותנו קשורה לתופעה זו ולכן למדנו את הנושא. הוספנו פתרונות בתחום עבור לקוחותינו, וכאן נעשה לכם סדר בעניין ונצביע על מגוון פתרונות וואצאפ לעסקים בהתאם לגודל ולצרכים.

וואצאפ ביזנס בסיסי 

אפליקציה שהושקה על ידי וואצאפ עצמה, חינמית ומתאימה לבעלי עסק קטן מאוד, עם מעט פניות של לקוחות כיוון שהיא מאפשרת רק הצגת הודעות בוט בסיסיות ורק חיבור של סוכן אחד.

וואצאפ לעסקים מתקדמים

ישנן מספר אפליקציות (לטלפונים או דפדפן) אשר מתחברות לוואצאפ באמצעות API ומאפשרות עבודה של מספר נציגים על אותו מספר (המספר הראשי של הלקוח). במסגרת זו ניתן לנתב פניות למחלקה מתאימה, לתכנת בוטים מגוונים למענה ראשוני, לחבר את התקשורת למגוון רחב של מערכות CRM ולנהל סוג של מוקד וואצאפ.

וואצאפ לעסקים רב ערוציים

ישנם עסקים אשר מתקשרים עם לקוחותיהם בכל ערוץ אפשרי, עבורן פותחו פלטפורמות מרכזיות לניהול קשרי הלקוחות בכל ערוצי התקשורת (omni-channel). מעבר לערוצי התקשורת הקולית, סמס, צ'אט מהאתר, אימייל, פייסבוק ועוד, ניתן לחבר גם וואצאפ בממשק מלא ליתר ערוצי התקשורת אשר פועלים יחדיו, ולכן מאפשר שליטה מלאה על כל הערוצים, ניהול הסוכנים, פיתוחי בוטים אשר מאפשרים מעבר בין הערוצים השונים, ניתובים אוטומטיים ועוד.

מערכות התקשורת המתקדמות של ווקסיה מאפשרות לכם ליעל את העסק ולהוביל במתן שרות מקצועי ואישי

 

בואו נדבר על יעול העסק על ידי שדרוג למערכת תקשורת מהדור הבא!

רוצים להתייעץ או לשמוע עוד פרטים?

אנו זמינים בטלפון וכמובן גם בוואצאפ במספר 073-7175000

ניתן להשיג אותנו גם באימייל info@voxia.co.il או באתר www.voxia.co.il

או הירשמו לניוזלטר

צוות VOXIA

 

Error: Contact form not found.