אינטגרציה מערכת PipeDrive עם מרכזיות VOXIA

מערכת PipeDrive היא אחת ממערכות ה-CRM המובילות ומסייעת בשיפור יחסי העסק עם לקוחותיו. אך מרבית היחסים מתבצעים במגוון אמצעי תקשורת, לדוגמה אימייל, טלפון, וואצאפ, צ'אט וכו', ולכן מומלץ לחבר בין כל פלטפורמות התקשורת לבין ה-CRM על מנת לייעל את העבודה מול הלקוחות ולראות תמונת מצב מלאה בעת ביצוע התקשורת.
מרכזייה בענן מבית VOXIA מעניקה לכם שלל פונקציות המשתלבות בצורה מושלמת עם מערכת ה-.PipeDrive נציג כאן כמה מהפונקציות הבסיסיות:

חיוג ישיר (Click to Call)

בעזרת פונקציה זו תוכלו ליזום שיחה עם הלקוח בלחיצת עכבר – ממש כך. לוחצים על העכבר מתוך כרטיס הלקוח ב-CRM, מרימים את השפופרת והלקוח בצד השני, כאשר מסך הלקוח פתוח מול הנציג. תכונה זו חוסכת לצוות המכירות או שירות הלקוחות זמן רב.

הקפצת כרטיס לקוח 

האינטגרציה בין מערכת ה-PipeDrive לבין מרכזיית VOXIA מאפשרת למערכת לזהות את הלקוח המתקשר על פי מספר הטלפון שלו ולהקפיץ לנציג את כרטיס הלקוח, כך שבעת המענה לשיחה כל המידע הרלוונטי יופיע מול הנציג.

תיעוד נתוני שיחה – 

בסיום כל שיחה יישלחו פרטי השיחה ישירות למערכת PipeDrive ויתוייקו תחת הלקוח הרלוונטי. גם תכונה זו מסייעת לראות תמונה כוללת של הלקוח והתקשורת עימו בעבר להצגת תמונה כוללת של היחסים איתו.

הקלטת שיחות  

ללקוחות אשר מקליטים את השיחות, האינטגרציה מאפשרת לשלוף את ההקלטה ממערכת ה-PipeDrive מתיק הלקוח בקלות וללא מאמץ באיתור הקלטה ספציפית בתוך מאגר עצום של הקלטות.

לצפייה בסרטון הדגמה VOXIA – PipeDrive Integration מוזמנים לצפות כאן למטה

מערכות התקשורת המתקדמות של ווקסיה מאפשרות לכם ליעל את העסק ולהוביל במתן שרות מקצועי ואישי

 

בואו נדבר על יעול העסק על ידי שדרוג למערכת תקשורת מהדור הבא!

התקשרו עכשיו: 073-7175000

או הירשמו לניוזלטר

 

Error: Contact form not found.