עושים עסקים ביעילות חוסכים בעלויות, מוסיפים תכונות

מערכת ZOHO CRM מספקת כלים מתקדמים לעסקים המקלים על ניהול הקשר עם הלקוח – הוא עולה מדרגה אם עובד יחד עם אמצעי התקשורת של העסק

מערכת הטלפוניה של VOXIA מקדמת עסקים בכל גודל ומובילה לפרודוקטיביות תפעולית ברמה היומיומית.

אינטגרציה בין מערכת CRM ZOHO למערכת הטלפוניה של VOXIA נעשית באמצעות תוכנת הקומיוניקייטור ובכך מביאה לשיפור התקשורת הישירה שלכם עם הלקוחות, הקולגות והשותפים ברמה חדשה לגמרי.

“שלום יעל, מה שלומך? כיצד נוכל לעזור?”

אחד המאפיינים הבולטים של האינטגרציה הוא זיהוי המתקשר בזמן אמת, מה שמעלה את רמת שביעות הרצון של הלקוח ומהווה יתרון תחרותי אמיתי.

100% שביעות רצון = לקוחות נאמנים

צפו בהדגמת ממשק בין מערכת ה-ZOHO CRM למערכת הטלפוניה של VOXIA באמצעות תוכנת הקומיוניקייטור.

בסרטון נלמד כיצד מבצעים את הפעולות הבאות:

✔ התקשרות ללקוח בלחיצת כפתור

✔ הקפצת כרטיס לקוח בשיחה נכנסת או בזמן מענה לשיחה

✔ תיעוד נתוני שיחה תחת איש הקשר

✔ העלאת נתוני השיחה וקובץ ההקלטה

מערכת אחת, אינסוף אפשרויות 

 

הדגמת ממשק בין מערכת ה-ZOHO CRM  למערכת הטלפוניה של VOXIA באמצעות תוכנת הקומיוניקייטור

מערכות התקשורת המתקדמות של ווקסיה מאפשרות לכם ליעל את העסק ולהוביל במתן שרות מקצועי ואישי

 

בואו נדבר על יעול העסק על ידי שדרוג למערכת תקשורת מהדור הבא!

התקשרו עכשיו: 073-7175000

או הירשמו לניוזלטר

 


captcha