Contact Center - מערכת תקשורת רב ערוצית
מערכת Contact Center מספקת פלטפורמה מרכזית ויחידה לניהול קשרי לקוחות בכל ערוצי התקשורת. (omni channel) שירות CONTACT CENTER מספק פתרון מקצה לקצה בפלטפורמה אחת, המספקת את כל צרכי העסק או הארגון על מנת להפוך את חווית השירות של הלקוח לנוחה ומהירה, תוך אופטימיזציה מרבית ליצירת יעילות תפעולית.
תכונות מערכת קונטקט סנטר:
- המערכת מאפשרת גישה נוחה למגוון רחב של דרכי קשר – omni channel באמצעותן ניתן ליצור קשר עם העסק, ביניהן:
טלפוניה
וואטסאפ
הודעות SMS
צ'אט
אימייל
פייסבוק
טוויטר
ועוד….
והכל בלחיצה אחת ממקום אחד - המערכת מבוססת על פלטפורמה פתוחה המאפשרת שילובים מרביים עם מערכות עסקיות מקבילות כגון CRM, ERP וכו'. חיבור למערכות אלו מאפשר
לסנכרן נתונים מכלל המערכת, כך שבעת יצירת קשר, הנציג רואה את כל המידע על הלקוח בזמן אמת
ניתוב חכם של הלקוח על פי פרמטרים במערכת לנציג הנכון
יצירת קשר מתוך מסכי מערכות המידע הקיימות של הלקוח - המערכת מאפשרת גישה ליותר מ-50 אפליקציות פרודוקטיביות נוספות ואליה מתווספות אפליקציות נוספות על בסיס חודשי
- המערכת מאפשרת לנציגי הארגון לספק מענה לכל הערוצים בכל מקום ובכל זמן, גם מחוץ למשרד, ממחשב או מטלפון חכם. ההתקנה על יחידות הקצה מאוד נוחה ופשוטה
- המערכת מכילה תכונות קול סנטר רבות ומתקדמות ביניהן:
הגדרות מענה אוטומטיות בהתאם לשעות פעילות ונושאי פניה
תזמון אוטומטי ליצירת קשר בערוצים המתאימים
שליטה במספר המזוהה בשיחה יוצאת
תאים קוליים
חייגן אוטומטי להגדלת כמות שיחות יוצאות
ניהול תקשורת עם לקוחות באמצעות תחזיות המבוססות על נתונים היסטוריים - המערכת מאפשרת ניהול איכותי על ידי שמירת ההיסטוריה של כל האינטראקציות עם הלקוח, מנתחת תמלילי שיחות, מאפשרת ניתוח זמן העבודה של הסוכנים ויעילותם
- המערכת מאפשרת הטמעת תהליכי עבודה אוטומטיים שמביא לחסכון משמעותי בזמנם היקר של הנציגים
- המערכת מותקנת בענן ציבורי גלובלי עם SLA מקסימלי
- המערכת גמישה ומותאמת לענות על צרכים עסקיים נוכחיים ועתידיים באמצעות ארכיטקטורה ייחודית
- המערכת מתאימה לעסקים בכל גודל, קטנים, בינוניים וגדולים ולכל פונקציות הארגון, מכירות, שירות, תמיכה וכספים. ובכל אלו היא מסייעת לשיפור היעילות, שביעות רצון הלקוחות, הספקים ונציגי הארגון