לא היה מענה בשלוחה - התפספסה הזדמנות עסקית?

כמה פעמים התקשר אליכם לקוח פוטנציאלי ורק מפני שלא היה מענה בשלוחה – התפספסה הזדמנות עסקית?

כמה פעמים קרה ששביעות רצון הלקוחות, בהם השקעתם כל כך הרבה, נפגעה כשלקוח לא הצליח לקבל מענה טלפוני כשהתקשר?

עסקים מצליחים מבינים שכל שיחה חשובה ונעזרים בטכנולוגיה כדי לא לפספס אף הזדמנות.

בעזרת תכנות נכון של המרכזיה בארגון אפשר לטפל בשיחה “יתומה” במגוון דרכים:

העברת השיחה לטלפון נייד במידה והעובד המבוקש לא נמצא במשרד

    • העברה למענה כללי במשרד במידה והעובד המבוקש לא זמין
    • העברה למוקד הודעות מוקלט או אנושי
    • מערכת CALL BACK עבור מוקדים מרובי נציגים עם שיחות מרובות, שמוודאת חזרה ללקוחות ממתינים למשך זמן ארוך או רשימה של שיחות שלא נענו
    • ועוד אפשרויות נוספות למענה לכל לקוח לפי צרכי העסק

 

ווקסיה, מומחית לתקשורת לעסקים, מציעה ללא עלות שירות בדיקת תרחישי מענה, שיוודאו שאף שלוחה שאינה זמינה לא תגרום ללקוח “לרעות בשדות זרים”.

מערכות התקשורת המתקדמות של ווקסיה מאפשרות לכם ליעל את העסק ולהוביל במתן שרות מקצועי ואישי

 

אז למה לפספס הזדמנויות? להזמנת בדיקה ללא עלות וללא התחייבות

התקשרו עכשיו: 073-7175000

או הירשמו לניוזלטר או בהודעה צור קשר

 


captcha