Call Center
call center

מוקד טלפוני – Call Center

מערכת Call Center הינה מערכת תוכנה אשר מותקנת במרכזי תמיכה ושירות לקוחות (Inbound), או במרכזי מכירות, טלמרקטינג, טלמיטינג וגבייה (Outbound).

מערכת Call Center היא מערכת ניהולית להצגת ביצועי קול סנטר בזמן אמת ואיסוף נתונים לצורך ניתוח, מעקב ובקרה לרמת השרות ב- קול סנטר וביצועי המוקדנים לאורך זמן. המערכת פועלת במשולב עם מרכזית הטלפונים ומספקת כלי בקרה ניהולי מדויק למנהל הקול סנטר.

מערכות קול סנטר בשילוב מרכזיות תוכנה מאפשרות רמת הוצאה נמוכה שמאפשרת חיסכון בהטמעתן עבור מרכזי שירות ומכירה גדולים, ואפשרות ליישמן גם בעסקים קטנים ובינוניים, אשר עד היום לא נהנו מאפשרות זו.

חברת VOXIA מציעה מערכות Call Center עשירות בתכונות שחלקן מפורט להלן:

מערכת מרכזיית IP משולבת Call Center המאפשרת למרכז השירות והמכירה:
נתבי שיחות (IVR) בכמה רמות להפניית המתקשרים לתור הרלוונטי
מערכת ניהול תורים (ACD) לניתוב המתקשר לפי תור ולפי סוכן (Skill Based Routing)
מערכת הקלטת שיחות מובנית עם אחזור הקלטות קל וידידותי
אפליקציית חייגן ייעודית המאפשרת למוקדי Outbound יצירת שיחות ע"פ בסיס נתונים שהוכן מראש והפנייתן לסוכן הפנוי

אפליקציית סוכנים ייעודית המאפשרת לסוכנים:

  • לראות את השיחות הממתינות עבורם
  • לדווח על יציאה זמנית מהתור
  • להתכתב עם מנהל המוקד על מנת להתייעץ או לבקש עזרה
  • להעביר מתקשרים לתור אחר או לנתב שיחות הנכון עבורם
  • חיוג ממערכות Outlook או מערכות CRM (אפשרות פיתוח ואינטגרציה)

אפליקציית מנהל מוקד ייעודית המאפשרת למנהל לראות ולנהל:

  • את כל הסוכנים הקיימים והפעילים והסטטוס שלהם
  • טבלה מרכזת את כל השיחות שנכנסו, שנענו או שננטשו וכן תצוגה גרפית
  • זמן ההמתנה הממוצע בכל המוקד וספציפית לכל תור
  • להאזין לנציגים, ללחוש או להתפרץ לשיחתם

יש לכם שאלות? צריכים פרטים נוספים? אנא צרו קשר בטלפון 073-7175000 או באמצעות עמוד צור קשר.