מרכזית IP שאלות נפוצות
מרכזיה וירטואלית בענן

כיצד מחייגים מספרי * (כוכבית)?

יש לחייג 9 במקום * (כוכבית)

חיוג למספרים עם 3 ספרות (לדוגמה 103)?

יש לחייג 8 ואת המספר המבוקש. לדוגמה: 8103.

כיצד מבצעים עקוב אחרי (FOLLOW ME)?

לוחצים 71*.
לאחר מכן את מספר הטלפון אליו השיחות יועברו.

כיצד מבטלים עקוב אחרי?

לוחצים על 72*

כיצד יוצאים חסום (שיחה אנונימית)?

יש לחייג 8 והמספר אליו רוצים להתקשר.
אם לא פועל, יש לחייג 81* (שומעים הודעה שהמספר יוצג כחסום), ומתקשרים למספר הרצוי.

חטיפת שיחה מכל שלוחה?

יש להקיש 8* (כוכבית 8) ו-#.

כיצד מקליטים שיחה?

יש ללחוץ על כפתור הקלטה / RECORD או להקיש 159*.
בסיום ההקלטה יש לנתק את הטלפון.
ההקלטה תישלח למייל הספציפי של אותה שלוחת הטלפון.

כיצד משנים פתיח בגשר ועידה ו/או לנתב שיחות?

ישנן מספר דרכים:
הקשת 301* והקראת ההודעה, סולמית (#) לסיום הקלטה ואחר כך הקשת 1 לאישור.
הקשת 2 לשמיעת ההקלטה. הקשת 3 להקלטה מחדש.
לאחר שסיימתם יש לעדכן אותנו במייל של SUPPORT ואנו נעלה את ההודעה כפתיח בגשר ועידה.

העברת קובץ MP3 אוה WAVE עם ההקלטה למייל של SUPPORT ואנו נעלה את ההודעה כפתיח בגשר ועידה.

הקלטה באולפן עם מוסיקת רקע. לשם כך יש צורך להעביר תמליל בקובץ WORD. לאחר אישורכם אנו נעלה את ההודעה כפתיח למרכזיה בענן בגשר ועידה (בתוספת תשלום)

כיצד מקליטים פתיח לתא קולי?

לוחצים על כפתור המעטפה / MESSAGE  / תא קולי (לכל טלפון כפתור אחר)  /  מחייגים 151* (ב-SNOM300 זו הדרך היחידה להגיע לתא קולי).
להקיש 5 ומספר השלוחה (סיסמה).
בוחרים 0 בתפריט.
ולאחר מכן 1 להקלטה.
מקליטים את ההודעה, בסיום ההקלטה לוחצים סולמית (#).
לוחצים על 1 לשמירת ההודעה.

כיצד מוציאים הודעות מתא קולי?

151* אחר כך הספרה 5 ומספר השלוחה.

מה עושים כשרואים אותיות במקום מספרים במכשיר "סנום"?

הבעיה יכולה להיות הן כשהשפופרת מונחת או כשהשפופרת מורמת:
יש להרים את השפופרת. אם לא מופיע בצג הסימן    יש ללחוץ כמה פעמים על הכפתור השמאלי מתחת לצג (מתוך 4 כפתורים) עד שמגיעים לסימן   .
במידה והבעיה לא נפתרה – יש ללחוץ על אחת הספרות ולחזור על הפעולה: ללחוץ כמה פעמים על הכפתור השמאלי מתחת לצג (מתוך 4 כפתורים) עד שמגיעים לסימן  .

יש שמע ברמקול אבל לא שומעים אותי בשפופרת?

יש לבדוק שכבל הטלפון מחובר בצד הטלפון, היכן שיש ציור של שפופרת או היכן שרשום Handset.
במידה ואכן מחובר נכון והבעיה ממשיכה יש להתקשר לתמיכה להמשך טיפול.

מה עושים כשלא מקבלים שיחות אבל אפשר להוציא שיחות?

לעתים לוחצים בטעות על כפתור DND או בעברית "נא לא להפריע".
יש ללחוץ על כפתור זה לשחרור.
אם הבעיה לא נפתרה – יש ללחוץ עליו שוב.

במכשיר SNOM 300:
יש ללחוץ על ה-X עד חזרה למסך הראשי. במידה ורשום CFWD (עקוב אחריי), יש ללחוץ על חץ למעלה (יוצג על המסך Call Forwarding) וחץ ימינה עד Off ולחיצה על V.

במכשיר SNOM 320:
יש ללחוץ על ה-X עד חזרה למסך הראשי, במידה ורשום CFWD (עקוב אחריי), יש ללחוץ על כפתור Settings (יוצג על המסך Call Forwarding), ולחיצה על הכפתור מתחת ל-Off

כיצד מכוונים את השעון בטלפון?

אנו מעדכנים באופן יזום את השעונים אך במידה ופספסנו או שעוד לא הגענו תוכלו לעדכן בעצמכם לפי ההנחיות:

במכשיר SNOM 320:
לחיצה על החץ שמאלה 5 פעמים
לחיצה על הכפתור שמתחת ל-TIMEZONE המופיע על הצג
לחיצה על החץ שמאלה 7 פעמים עד שרואים על הצג CYPRES NICOSIA
לחיצה לאישור על V
לחיצה על X בחזרה למסך הראשי

במכשיר SNOM 300:
לחיצה על חץ למטה 6 פעמים עד שמגיעים ל-OTHER SETTINGS TIMEZONE
לחיצה על אישור V
לחיצה על חץ שמאלה 7 פעמים עד שמגיע ל-2+ CYPRES NICOSIA
לחיצה על אישור V
לחיצה על X לחזרה למסך הראשי
על מנת להחליף לשעון קיץ יש לבצע אותם פעולות גם ב-SNOM 320 וגם ב-SNOM 300, במקום לחיצה על החץ 7 פעמים שמאלה, לוחצים 7 פעמים ימינה עד שרואים על הצג ISRAEL

במכשיר Yealink (ילינק):

לחיצה על תפריט/menu
לחיצה על הגדרות/settings
לחיצה על הגדרות בסיסיות/basic settings
לחיצה על שעה ותאריך/Time And Date
לחיצה על המשך ב-SNTP Settings
לחיצה על חץ שמאלה עד שמופיע +2 GREECE ועל שמור/save
יציאה/exit עד למסך הראשי

יש לכם שאלה? צריכים ייעוץ? מלאו פרטים ונחזור אליכם או התקשרו עכשיו 073-717-5000