נתב שיחות עסקי
נתב שיחות עסקי

שירות נתב שיחות עסקי – IVRNGO  »  אתם תנהלו את העסק, אנחנו ננהל את השיחות!

בעלי עסקים קטנים ועצמאים צריכים להיות זמינים לכל שיחה כדי לספק שירות איכותי ולנצל כל הזדמנות. הטלפון הוא כלי העבודה העיקרי שמחייב אתכם לזמינות מירבית. אבל לפעמים אתם לא יכולים לענות לטלפון, משוחחים בטלפון או בפגישה עם לקוח או סתם בחופשה, עכשיו יש פתרון !

הנתב הווירטואלי – מענה מקצועי לכל השיחות העסקיות 24 שעות ביממה – ללא חומרה, תוכנה או הוצאות התקנה – הכול החל מ-99 ש"ח לחודש בלבד!

נתב שיחות עסקי מבית ווקסיה הוא שירות פשוט לשימוש עבור כל השיחות הנכנסות. השירות כולל מספר נייח, פתיח מקצועי כמענה ראשוני לכל שיחה נכנסת, הפניית שיחות וניתובן לכמה מספרים ניידים או נייחים. באין מענה – הפניית שיחות לתא קולי מתקדם בדוא"ל והכול מנוהל מרחוק ותפור בדיוק לצרכים העיסקיים שלכם.

באמצעות הנתב הווירטואלי בעלי עסקים קטנים ועצמאים נשמעים ומתפקדים כעסקים גדולים. כל השיחות נענות במקצועיות עפ"י הגדרות המערכת ולוחות הזמנים שלכם ומנותבים לכל טלפון שהגדרתם כך שאתם לא מפספסים אף שיחה.

שירות הנתב הוירטואלי הוא בדיוק מה שאתם צריכים
כדי לקחת את העסק שלכם לרמה אחרת!

מרכיבי השירות:

  • מספר טלפון נייח – לא עוד עסק של אדם אחד כי אם עסק גדול ומכובד.
  • מענה מקצועי 24 שעות ביממה – המענה יענה עבורכם גם לאחר שעות העבודה וגם בימי שישי או שבת.
  • פתיח מקצועי מוקלט – תרשימו את הלקוחות שלכם עם ברכה מקצועית ייחודית לעסק שלכם.
  • ניתוב שיחות – כאשר אתם עסוקים או מעוניינים להפנות את השיחות למומחים/ עובדים השיחה מנותבת אליהם.
  • תא קולי לדוא"ל – אם לא עניתם, הלקוח יעבור לתא קולי עם ברכה מקצועית וההודעות הקוליות מגיעות הישר לדוא"ל שלכם.
  • מעקב היסטוריית שיחות לעסק – כל השיחות נרשמות במערכת וזמינות לכם בכל עת – באמצעות גישה לאתר תוכלו לראות את כל אלו שהתקשרו, אלו שעניתם להם, אלו שהשאירו הודעה ואלו שניתקו.
  • תיכנון יומי או שבועי – אתם קובעים בכל זמן נתון לאן אתם מפנים את השיחות הנכנסות.

תועלות השירות:

  • הלקוחות שלכם חווים חוויית משתמש מקצועית מכובדת – מענה קולי מקצועי, 7*24  ומספר נייח עסקי.
  • כך תמכרו יותר – בדוּק! וימליצו עליכם יותר – בדוּק!
  • כל שיחה מקבלת את המענה המתאים – למשל מי שמבקש חשבוניות, השיחה מופנית להנהלת חשבונות אוטומטית.
  • לא מפספסים שיחות! שיחות שלא נענו מופנות לתא קולי להשארת הודעה – ואתם תקבלו דוא"ל לתזכורת.
  • שליטה מלאה בלוחות הזמנים – במקום שהלקוחות ינהלו את העסק (אתכם) אתם מנהלים אותו. הלקוחות מקבלים מענה בהתאם לשעות הפעילות.
  • בקרה על כמות השיחות הנכנסות.

יש לכם שאלות? צריכים פרטים נוספים? אנא צרו קשר בטלפון 073-7175000 או באמצעות עמוד צור קשר.