מרכזיית טלפונים

מרכזיית טלפונים

כאשר חוקרים רוצים לבדוק עסק, עד כמה הוא יעיל, עד כמה הוא מסוגל להתמודד עם עסקים אחרים בתחום שלו, עד כמה הוא יכול לספק ללקוחות שלו מקסימום שירות במינימום זמן, הם מסתכלים על שני משתנים, בני אדם וטכנולוגיה.

בסופו של יום, שני משתנים אלו משפיעים יותר מכל משתנה אחר על הצלחתו של עסק. נכון, בשביל להצליח, צריך תוכנית ברורה, משאבים, דרך, אמונה, אך בלי כוח אדם ואמצעי טכנולוגיה, קשה מאוד, עד בלתי ניתן להצליח.

אחת הדוגמאות של משתנים טכנולוגיים שכל עסק צריך, היא מרכזיית טלפונים. החשיבות של מרכזייה לעסק היא רבה. גם בזכות היתרונות שהיא מביאה והיעילות שהיא מאפשרת בעבודה, וגם בגלל העובדה שהיא מפחיתה את הצורך של המשתנה האנושי להתעסק במה שהיא מבצעת, ומפנה אותם לדברים אחרים, חשובים יותר.

כיום יש בשוק 4 סוגים של מרכזיות טלפונים שמתאימות לעסק. המרכזיות השונות מתאימות לעסקים בסדרי גודל שונים. המרכזייה הבסיסית היא אנלוגית וכיום כמעט לא נהוג להשתמש בה. בהמשך נוצרה מרכזית VoIP, שמשלבת אפיונים דיגיטליים עם אפשרות לחבר את המרכזייה דרך מערכת האינטרנט. למעשה קו הטלפון והאינטרנט מתבסס על אותו קו. הדור האחרון של מרכזיית טלפון הוא מרכזיית IP. מרכזייה שעובדת על קו האינטרנט, ומאפשרת אבטחה ויכולת ניטור טובה יותר. כמו כן ניתן לנתב שיחות בצורה הרבה יותר פונקציונאלית, ולאחד מספר שלוחות תחת מרכזייה אחת.

מרכזיית טלפונים IP מאפשרת לעסק לנהל את העבודה שלו בצורה הרבה יותר יעילה וטובה, מבחינה טכנית ועסקית. לדעת מומחים, מדובר בפתרון המתקדם והחסכוני ביותר. היכולת של המערכת לנתב שיחות בארץ ובחו"ל במהירות, לבצע הקלטות של שיחות, חיוג ישיר, לחבר מכשירים סלולאריים למערכת ועוד מגוון רב של אופציות שונות, הופכות את המערכת ליעילה ונוחה.

חשוב לציין שניתן למצוא מרכזיית IP בקרב חברות שונות. ניתן למצוא מרכזית פנסוניק, פיליפס וחברות רבות אחרות שמשוּוקות בשוק ומוצעות לעסקים בסדרי גודל שונים, בינוניים וגדולים. כמו שניתן להבין מהנאמר במאמר, ההיבט הטכנולוגי משפיע מאוד על היכולת של העסק להתקדם. זו הסיבה שעסקים בוחרים לרכוש מרכזיית טלפון בשביל לייעל את העבודה שלהם לאורך זמן.

אנחנו מזמינים גם אתכם לרכוש מרכזיית טלפון אצל חברת ווקסיה, החברה המובילה בפתרונות תקשורת מתקדמים. אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם צוות החברה והם ישמחו לעזור לכם בכל עניין ושאלה ולהציע לכם פתרונות תקשורת שיכולים להתאים לכם.