הקלטת שיחות
הקלטת שיחות במרכזיה

הקלטת שיחות

חברת VOXIA מספקת מספר מערכות הקלטת שיחות טלפון הניתנות ליישום במספר אופנים. האחד הוא כמערכת נפרדת להקלטת שלוחות ספציפיות, השני הוא כמערכת נפרדת המתממשקת למרכזיה קיימת, והשלישי, יתכן שיהיה כלכלי יותר להחליף את המרכזיה ולרכוש מערכת מרכזיה חדשה, כאשר בה כלולה תכונת הקלטת שיחות.

הקלטת שיחות מאפשרת למנהלי, עובדי ובעלי החברה לתעד שיחות טלפון כדי ללמוד על ביצועים ולשפרם, כדי למנוע מחלוקות בתוך החברה או מחוצה לה, וכדי לשמוע שוב שיחות טלפון על מנת להבין את הצד השני בצורה טובה יותר (למשל בעת משא ומתן עם סינים…)

הקלטת שיחות משלוחה ספציפית

  • הקלטה אוטומטית או ידנית של כל שיחות הטלפון המבוצעות על השלוחה
  • הקלטה במצב מוסתר ללא חיווי כלשהו על מסך המחשב
  • איתור שיחות מוקלטות על פי תאריך, שעה ומאפיינים נוספים
  • ניהול ארכיון הקלטות
  • גיבוי וצריבת הקלטות על CD בלחיצת כפתור
  • משלוח שיחה מוקלטת בדואר אלקטרוני
  • הקלטות בפורמט MP3
  • מתאים לכל מכשירי הטלפון והמרכזיות האנאלוגיים והדיגיטליים
  • התוכנה מבצעת רשומות לגבי כל שיחה מוקלטת
  • ניהול מאגר רשומות משותף למספר עמדות
  • ניתן להתקין במספר שפות וכן בעברית

מע' הקלטת שיחות ממרכזיה קיימת (אנלוגית או דיגיטלית)

  • הקלטה אוטומטית של כל שיחות הטלפון הנכנסות והיוצאות
  • זיהוי מספר טלפון יוצא
  • זיהוי מספר טלפון נכנס (מותנה בשיחות ללא חסימת זיהוי ובשיחה מזוהה לקו)
  • זיהוי הקו / שלוחה
  • מסך חיפוש מתקדם לאיתור שיחה
  • שליטה מעמדות מרוחקות ברשת
  • עבודה מול שרת הקלטות ברשת המחשבים בארגון
  • תוכנה ייחודית בעברית

הקלטת שיחות כחלק ממרכזיה וירטואלית של  VOXIA

  • הפעלת ההקלטה באמצעות לחיצה על לחצן בטלפון חכם או הקשת צירוף ספרות
  • לבחירת הלקוח אם ליידע הצד המוקלט שהשיחה מוקלטת או לא ליידע
  • המערכת מקליטה את ההודעה בפורמט MP3
  • המערכת שולחת את קובץ ההקלטה לאימייל של השלוחה שם ניתן לנהלו כארכיב
  • ניתן למצוא את ההקלטה ולהורידה בדוחות השימוש שניתנים כחלק מהמרכזיה
  • למוקדי שירות המחויבים רגולטורית ניתן להקליט את כל השיחות במרכזיה ולשמור אותם בארכיון נפרד בתוספת תשלום

יש לכם שאלות? צריכים פרטים נוספים? אנא צרו קשר בטלפון 073-7175000 או באמצעות עמוד צור קשר.