אינטגרציה למערכות CRM
מערכות CRM

אינטגרציה למערכות CRM

אינטגרציה בין המערכות משפרת תהליכי ואמצעי התקשרות עם לקוחות וספקים, וממנפת את המידע הקיים בארגון ליצירת יתרון תחרותי אמיתי. קישור המרכזיה למערכות מידע ארגוניות הינו צעד חיוני לעסקים ממוקדי לקוח אשר הקשר איתו הינו חלק מהפעילות היום יומית השוטפת של הארגון.

יצירת יתרון תחרותי לארגון!
ייעול העבודה ע"י קיצור משמעותי בזמן ושיפור תהליכים!

חיוג ישיר Click2Call

משתמשים יכולים לבצע שיחה על ידי לחיצה על כל מספר טלפון במערכות המידע:

  • חסכון משמעותי בזמן חיוג.
  • מניעת טעויות בחיוג מספר.
  • נוחות עבודה.

עדכון נתונים

עדכון היסטוריית השיחות וכל הקלטות השיחה ישירות לכרטיס הלקוח:

  • תיעוד השיחה שירות למערכת הארגונית.
  • שמירה על בסיס נתוני לקוח.
  • חסכון בזמן ומניעת טעויות בעדכון פרטים.

הקפצת מסך

הקפצת מסך לקוח לכל שיחה נכנסת עוד לפני שהשיחה נענתה:

  • מאפשר מענה אישי לכל שיחה
  • גישה נוחה למאגר הנתונים והיסטוריית הלקוח
  • חסכון בזמן, אין צורך בהמתנה להעלאת נתוני לקוח.

להלן מספר מערכות עימן התנסינו באינטגרציה חלקית או מלאה ופועלות היום אצל לקוחותינו יחד עם מערכות המרכזיה ותוך כדי יישום היתרונות העסקיים לעיל:

יש לכם שאלות? צריכים פרטים נוספים? אנא צרו קשר בטלפון 073-7175000 או באמצעות עמוד צור קשר.